piątek, 15 kwietnia 2016

Introdakszon :)

Witajcie na moim blogu! Będę starał się wprowadzić nieco nauki pod strzechy, jak mawiał nasz wspaniały wieszcz narodowy. Ale nie będę suszył w jego stylu, postaram się przybliżyć Wam niesamowity świat nauki, który jest fascynujący, gdy nie podchodzi się do niego jak do jeża; ugłaskać go można w prosty sposób - wystarczy nie dać się zwieść trudnym słowom jak skwarki i bizony... to znaczy kwarki i bozony, tylko spokojnie starac się zrozumieć :) Mam nadzieję, że będę umiał Wam to ułatwić i choć trochę sprzedam i zarażę własną pasją.

Blog będzie dotyczył nauki w ogólnym tego słowa znaczeniu, ale jako że mam pewne zboczenie na punkcie fizyki, temat ten będzie raczej dominujący. Jak mawiała pewna osoba, z którą kiedyś coś mnie tam łączyło - nie tak wilk straszny, jak go opisują :D Poważnie ;)

Skąd pomysł? Po pierwsze - nauka to taka moja prywatna pasja. Po drugie - zagraniczne media, w tym społecznościowe, zalewają Internet naprawdę kopiącymi po czaszcze tematami prawie że nie z tej planety (a jednak). Lecz niestety, Polska jest skutecznie pomijana i osoby, które nie znają języka, a posiadają ciekawość świata innego niż fejsbukowe koty i słodziaki (no dobra, koty są spoko ;)), wiele tracą. Bardzo wiele. Gigabajty ciekawych filmików, tekstów i prezentacji. Dlatego chciałem umożliwić polskim niespełnionym Einsteinom podróż do... sami zobaczycie :)

Pozdrawiam - Tomek 'Diesel' Dawidowicz

Aha, zapraszam na Patronite! To nie takie trudne założyć tam konto i wesprzeć klikanie w klawiaturę! :)

patronite/DiesPhys

Oraz na Facebook fanpage; więcej nas, jest ciaśniej ale weselej! ^_^

fanpage/DiesPhys

2 komentarze:

  1. Witaj,
    Dopiero teraz do Ciebie trafiłem i to - trochę - przypadkiem.
    Pomysł super,a i wykonanie po przeczytaniu kilku wpisów wydaje się "pierwszoklaśne"
    Pozdrawiam
    Krzysiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i proszę śmiało dawać nurka w resztę tematów! Liczę, że się nie zawiedziesz. Trzymam kciuki i jestem wdzięczny za motywujący wpis! =]

    OdpowiedzUsuń